چرا چاپ کارت ویزیت برای دنیای کسب و کار اهمیت دارد؟

چرا چاپ کارت ویزیت برای دنیای کسب و کار اهمیت دارد؟

چرا چاپ کارت ویزیت برای دنیای کسب و کار اهمیت دارد؟

جذب مشتریان جدید و پا به عرصه رقابت نهادن، نیازمند مهارت های فروش و ارتباطات و همچنین استفاده از کلیه ابزارهای تبلیغاتی رایج است. کارت های ویزیتی که به شیوه ای طراحی و چاپ شده اند که نسبت به رقبای خود متفاوت باشند، در ذهن مردم باقی خواهند ماند. (و درهای جدیدی را به روی شما میگشایند تا پا به عرصه رقابت های جدید بگذارید.) با توجه به اهمیت کارت های ویزیت، توصیه می کنیم به همان اندازه که برای انتخاب طرح یک فلایر (تراکت) زمان صرف می کنید، برای طراحی کارت ویزیت خود نیز وقت بگذارید. علاوه بر اینها کارت ویزیت در آن واحد کارهای زیادی برای شما انجام خواهد داد:

  • کارت ویزیت، اخلاق حرفه ای شرکت شما را منعکس می کند.
  • در حالت ایده آل، یک طرح خلاقانه باعث می شود کارت ویزیت شما نسبت به سایر کارتهای ویزیت ماندگارتر شود.
  • استفاده از طرح و لوگوی رسمی شرکت باعث می شود کارت ویزیت شما به راحتی به عنوان یکی از اجناس شرکت قابل تشخیص گردد.

چاپ کارت های ویزیت: یک قطعه زنده از تاریخ چاپ

هنگامیکه برای نخستین بار با مشتریان آینده نگر یا همکاران تجاری خود ملاقات می کنید، ایجاد صمیمیت و تاثیرگذاری فوق العاده، بسیار اهمیت دارد. با وجود این که امروزه ابزارهای دیجیتالی و فضای مجازی همه گیر شده، هنوز هم چاپ کارت ویزیت متعلق به قرن هفدهم جایگاه پر نفوذ خود را حفظ کرده است.

نخستین بار در قرن هفدهم افراد سلطنتی و رده بالای جامعه ی فرانسه، اقدام به استفاده از کارت های ویزیت کردند. این کارت ها برای شناساندن افراد به اعضای خانواده ی سلطنتی به کار میرفت. هم چنین اگر افرادی به ملاقات پادشاه می آمدند و او در قصر حضور نداشت این کارت ها که از طرف پادشاه بود و پیغامی روی آن نوشته شده بود در محل خاصی در قصر قرار میگرفت تا افراد از آن ها بهره ببرند. این کارت ها اغلب بزرگ تر از کارت های ویزیت امروزی بودند.

در قرن نوزدهم، طبقه متوسط جامعه نیز آغاز به استفاده از کارت های ویزیت به عنوان روشی برای نشان دادن موقعیت، حرفه و شجره نامه خود نمود. کارت های چاپ شده با فرمت کوچک اغلب به طرز استادانه ای با طرح های تزئینی، شاخ و برگ و مانند آن آراسته می شدند. با توسعه ی صنعتی، که در حدود سال های 1900 روی داد، تاجران و کارآفرینان به طرز فزاینده ای نیازمند تبادل اطلاعات تماس خود با یکدیگر شدند. به همین دلیل کارت های دعوت قدیمی نهایتا به کارت ویزیت های امروزی تبدیل گردید تا اطلاعاتی راجع به صاحب کارت ها فراهم آورد و همچنین فضایی برای معرفی و تبلیغ آنها ایجاد کند.

 

ارسال نظر


آخرین مقالات

مزایا و معایب انواع چاپ

مزایا و معایب انواع چاپ

خدمات برش لیزر چیست

خدمات برش لیزر چیست


دسته بندی مقالات


آخرین پروژه ها

مزایا و معایب انواع چاپ

مزایا و معایب انواع چاپ

خدمات برش لیزر چیست

خدمات برش لیزر چیست